regennnn

Reacties

Reacties

Piet

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag in Finland, nog vele gezonde en gelukkige jaren.
Ook alvast namens opa want die ga ik straks afhalen van het station in Den Bosch, hij komt terug uit Lourdes.

Groeten Piet en nog een fijne dag.

(tante) Esther Mooi-Kokenberg

Lieve Laura,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik kan je nu pas feliciteren omdat bij ons thuis de ene na de andere computer er mee ophield. Die van Sophie staat zelfs bij de reparateur en die van mij heb ik net zelf pas weer aan de praat gekregen... Ik heb je een klein kadootje (fotoruimte) gestuurd en hoop dat je daardoor nog meer mooie foto's van Finland op je site kunt zetten. Je bent nu al 27 jaar geworden! Wat een leeftijd al en nog steeds student! Dat was in mijn tijd wel anders (toen werkte ik al 2 jaar als arts), kun je nagaan hoe alles aan het veranderen is! Maar ja, dat is de vooruitgang, zullen we maar zeggen. Geniet nog even van je "vrije leventje". Groetjes van ons allemaal uit Leeuwarden (Hans, Margot, Sophie, Igor & Charlie (onze 4 weken oude Cavalier King Charles nieuwe pup (nu nog zo groot als een flinke cavia) die we over 5 weken gaan ophalen en jij bent hierbij de eerste die dit weet), maar vooral veel liefs van je "ouwe" tante Esther.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!