Maarten op bezoek

Hallo iedereen!

Cool

Hier weer wat verhalen van mij. Afgelopen week was Maarten bij me op visite!!! We hebben een paar leuke dingen gedaan. Zo was er een cottage weekeind georganiseerd door onze tutors. Zo'n 30 kilometer van Rovaniemi ergens in de bossen. We hebben niet heel veel bijzonders gedaan, gewoon bier drinken, sauna in, BBQen, singstar en rock band gespeeld op de playstation, weer de sauna in, nog meer bier drinken en wandelingen gemaakt in de bossen. Verder waren er wat dronken studenten die een deur in moesten trappen en waren er vreemde maar grappige spelletjes. Natuurlijk is is twistergame veelvuldig gebruikt.

Na het cottage weekeind zijn Maarten en ik Kemi en Tornio in geweest en een plaatsje aan de andere kant van de rivier van Tornio, wat in Zweden ligt. In Kemi hebben we in plaats van de rivier nu over de zee gelopen! Je ziet er niet zo veel van aangezien er allemaal sneeuw op ligt. Verder zijn we een sneeuwkasteel in geweest. Hier kun je ook in slapen en in eten en drinken. Natuurlijk wilde we wel eventjes kavhi ja pulla eten. Wat hier erg gebruikelijk is. Daarna een rendier pizza op en op naar Tornio en Zweden! In Zweden moesten we natuurlijk wel eventjes de Ikea in! Haha! Eventjes zweedse balletjes gegeten daaro! de steden tot nu toe zijn niet heel erg bijzonder qua architectuur ofzo. Oulu was og het mooiste, de rest is allemaal een beetje het zelfde. het moet vooral fuctioneel zijn.

Tja, Maarten zit al weer in Nederland en ik weer hier op school....

Reacties

Reacties

Cor

Je maakt heel wat mee vind ik hoor. Rendieren pizza hoe verzinnen ze het. Leuk ook dat Maarten een weekje is langs geweest. Dat sneeuwkasteel lijkt me ook best leuk om te zien. Twister, BBQ, Playstation, bier drinken, sauna in, wandelingen maken. Zo te zien verveel je je niet. Geniet er van. Groetjes Cor

Maarten

Was een heerlijk weekje! Te kort... maarja... in mei weer :) Dan ziet alles er anders uit denkik.
Mis je weer...
Kuskus Maarten

Marco

En in mei naar Moermansk gaan jullie!

Jack

Mooi verhaal, leuke week gehad blijkbaar, zeker met Maarten erbij!
En de foto's zijn wel erg wit met al die sneeuw en dat ijspaleis! Heel apart!
Rendierpizza kan ik me nog iets bij voorstellen, maar wat is kavhi ja pulla???? (Zal maar eens gaan Googlen)
Heel veel plezier verder, ook al moet je blijkbaar weer gewoon (?) naar school.
Groetjes,
Pa

Jack

Heb net gegoogled: kavhi ja pulla bestaat niet. Wel blijkt Pula (met één L) een plaats in Kroatië te zijn....
Mysteries in Lapland zullen we dus maar zeggen....
Wat is kavhi ja pulla?
Laat het weten aan:
Pa

Neel

Oh man! Wat een mooie foto's weer... :-) Ik zou zo een ticket boeken die kant uit als ik er tijd&geld voor had... Misschien kom ik wel op de motor!! :-P Met van die spikebanden! Thanks nog voor jullie smsje... :-)

xxx

Maarten

Jack, kavhi ja pulla is lekker en kost 1 euro bij dat kroegje in het centrum van Rovaniemi, maar in het ijskasteel natuurlijk meer...

laura

kahvi ja pulla = koffie en een broodje :) maar idd heb ik een typ foutje gemaakt. sorry daar voor!

Esther Mooi-Kokenberg

Hoi Laura,

Wat een mooie foto's en wat een leuke verhalen allemaal. Vandaag is er in Leeuwarden ALWEER een pak sneeuw gevallen, maar het haalt het niet bij het ijs en de sneeuw die er bij jou ligt. Vanaf morgen zitten we 5 dagen in Londen, en de weersverwachting voorspelt daar alleen maar REGEN! Hadden we dan toch maar beter een reisje naar Lapland kunnen boeken...?

Geniet ervan, groetjes (tante) Esther

frederiek

Wat fijn dat je even hebt kunnen genieten van maarten
en nou ja jullie tijd samen natuurlijk Het missen van je vriendje blijft toch iets naars he? Nu kun je er toch weer even tegenaan hahahVolgens mij heb ik dat ijskasteel op tv gezien Hoe zit dat nu precies? Nou geniet ervan lief xxxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!